onsdag 18 februari 2009

titel

hur fan får man en helvit sida? eller layout kanske det heter? frustrerande, orkar inte läsa in på det här.. mats? eller vem som? helps pleases? jag har upptäckt att mitt ansikte är skevt.. jo. det är vad man gjort på lovet.. upptäckt och sovit. och klippt hår och blekt, resultat: ingen förändring så nu är jag heltänd på idén att färga det i någon lätt färg som inte kan bli misslyckad hur du än gör. klippningen syns såklart. behöver göra allt annat än det jag gör/gjort. vilket är absolut ingenting. var är orken då? sjukt sliten, känns inte ens som jag sovit något..
känns fel att blogga, har ingen anledning till att göra det och det hela känns bara ointressant. lär bara klaga på allt möjligt. ett klago-forum, jo det låter väl intressant? men även fast det känns fel så sitter jag ju ändå här och skriver? lol som superspelande wownördar brukar uttrycka det.

skeva piercingar,för stor diameter i septum och gula tänder har jag också!
oh what a wonderful world.

förresten kan jag ju berätta för alla som vill veta att jag tränade core idag och fick ryggskott. igen. komiskt när huvudsaken till att jag tränar är just för att stabilisera och stärka min rygg. lugnt, har ju möte med kiropraktorn om någon månad.. heh. aj. äh får ringa.

there were no screams.
there was no time.

the mountain called Monkey had spoken.

there was only fire.
and then, nothing.

1 kommentar: