tisdag 10 mars 2009

who's got the crack?

Högen blir bara större och större, jag förvärrar saker genom att stanna kvar i sängen, folk blir irriterade, tappar lust och hopp om en. men jag har verkligen ingen ork och vet inte vart jag ska hitta den.
jag skriver lappar om allt jag borde göra och egentligen ska göra innan dagen är slut, men jag gör dom inte. jag skriver ner saker jag vill ta reda på som jag hört eller sett snabbt, saker jag vill lära mig, men jag lär mig dom aldrig. jag har bara ingen lust.
äckligaste känslan någonsin och jag kommer inte ur det. ingenting blir klart, ingenting fungerar, inget är kul och jag är rastlös konstant, även fast jag har hur mycket somhelst att göra.
rastlös trött förvirrad hänger inte med stressad arg depp frustrerad tom
det var inte kul att bli analyserad av någon annan som inte ens hört mig prata förut. och att jag inte kom idag 08.40 lär ju bli en stor konversationsstartare imorgon när, om jag träffar henne. måste ju be om förlåtelse för att jag inte kom självklart.. för de bryr sig ju inte alls om anledning till varför jag inte kom. de vill bara höra ursäkt sen att man ställer sig på ett led och allt blir bra igen.
känns som det är nog nu liksom. ge mig något mer utöver vardagen. kanske då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar