fredag 6 november 2009

Musings of a cigarette-smonking woman

jag har för mycket att göra just nu. som jag har orsakat helt själv så finns ingen syndabock jag skulle kunna lägga skulden på, även fast jag så gärna vill det just nu. jag vill inte förtjäna all denna stress, men är man oplanerad är detta resultatet. helgen lär bli tråkig och instängd, men jag bara måste göra allting färdigt. får jag det inte färdigt innan slutet av nästa vecka så ligger jag ganska långt bakåt och vet inte om eller hur jag skulle kunna ta igen det.

inatt var sjukaste på länge. ingen sömn och jag möter en panikslagen mamma, snart möter jag också en oaccepterad verklighet i skolan om någon timma. jag tänkte åka dit och se glad ut.
jag är kluven.
har en fet jävla vad-i-helvete-hände-nu känsla. ska jag ruska av mig den kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar