tisdag 14 juli 2009

-


audrey kawasaki ska in i min hud.

jag har varit på karnebåtfestivalen i Valdemarsvik, Hultsfred och i helgen ska jag till liseberg. summerering av min sommar hittills. någonting saknas och jag vet att jag måste ändra på vanorna, börjar med att skärpa till mig och läsa ur nitton åttiofyra. sen har jag lovat mig själv läsa animal farm, innan jag dör iallafall.

Hultsfred var lerigt, blött och delvis bra festival. fortfarande slut i kroppen, det blev för mycket spring, sprit och stående. min rygg är sönderrrrr.. såg inte så mycket av en del band jag ville se men missade ihelvete heller totalt jävla mörker och vilket jävla röj! hamnade i moshpit frivilligt och ofrivilligt. vet inte hur jag kommer orka med volontärarbete i pip, funderar på att skippa.

mamma har gått med i miljon lotteriet och vi har tydligen vunnit en kryssning till Helsingfors, vad.. kul. senast jag var på kryssning var jag runt 10 år gammal och tyckte båten var det coolaste stället på jorden att vara och lekte titanic osv.

ohwell, baren finns väl alltid.
sitter och väntar på att oblivion ska ladda klart, är ju flera dagar kvar tills fredag morgon 05.34 då tåget går till stockholm -> göteborg. och jag har inte pengar till world of warcraft. Och niko är på västkusten och alla andra jobbar. osvosvosv.

på torsdag kommer mats hem dock och då ska vi partaya i skolan några timmar så om någon läser det här är ni hjärtligt välkomna.

2 kommentarer:

  1. när ska ni till nyströmska? jag hänger gärna på!

    SvaraRadera
  2. mats vart fast i stockholm så det blev inget :(

    SvaraRadera