fredag 31 juli 2009

fit but my gosh, don't you just know it?



woo killershoes, kommer dö av ankeldöden. Och av fattigdom. men helvete,även fast jag verkligen blir the worlds most giant doctor i mina killer 180cm så ville jag ha ett par och det gick bara inte låta dessa flyga förbi i andras händer. så nu har jag ett par.. mmgh, leopaaard

ska iväg till stockholm över helgen, bara ta det lugnt och kanske utekväll. skulle varit på putte i parken nu egentligen och serverat alkohol enligt niko, men jag orkar inte. vet inte, det kan ha varit hultsfred som förstörde min kropp eller så är jag bara helt livlös pga inkommande ångest inför skolstarten. Aldrig mer lerfestival, eller, inte med vita tygskor i alla fall..

50 sidor in i 1984 och inser hur fördummad jag är, boken är jobbig och jag är korkad, dock förstår jag sammanhangen eller helheten.. eller ja, och det är väl det som räknas, lol.
ska iväg till stugan på måndag och då ska jag bli smart och solbränd, ungefär så

1 kommentar:

  1. ahh, såna skor kan jag inte gå i:( måste lära mig måste lära mig måste lära mig, det är gryymt snyggt!

    SvaraRadera