fredag 28 augusti 2009

bonkers

Jag googlar mitt efternamn, för det finns inget på tv och jag vill inte slösa mer arkiv x avsnitt just nu. Och jag har inget liv.


Jeep wrangler JK Kilby enterprises front bumper..?


Family matters av Joan Kilby


T. Kilby
General store


Kilby park tree farm!!

Om jag inte fixar bumpers, kanske jag kan skriva böcker, eller dra igång matkedja och misslyckas det kan jag väl alltid bli trädgårdsarbetare.

Jag är trött. imorgon ska jag till skolan igen och arbeta med ännu en form uppgift. De som vill göra mig sällskap är ypperligt välkomna, dock kanske jag är på tvären eftersom jag spenderat mer än halva av min fredag där och måste nog spendera halva min lördag också, där.
Mamma lockar mig med massa resor till fjärran om jag arbetar hårt och går ut inom 1,5 år. Jag vill ju så gärna se så mycket av världen jag kan liksom.
hålla ut. kämpa. vänta på bättre dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar