måndag 24 augusti 2009

eve

Jag har skrivit kortfattat om 1984 och fixat ihop text till designen (jag ljög lite då, Jerseyko (Jerry är tydligen felstavat enligt denna bloggs lexikonregler)
helt slut, och jag har ett kapitel i psykologi att läsa, dock är det inte lektion förens onsdag så jag har imorgon också på mig, men jag har redan lovat mig själv att sluta skjuta upp saker = jag borde läsa det åtminstone nu, men jag kom nyss hem efter blondering hos Nads, och jag behöver se arkiv x innan jag somnar. och och och och och.. jag ska bara osv. alfons åberg osv.
Pirate bay la ner sin sida i perfekt timing också,
så jag lär ju ha skit mycket depression framöver om jag behöver stanna vid säsong 1.
Arkiv x alltså.

CDON är en skitaffär, jag skulle lätt pröjsa om jag hittade säsonger. Har kanske inte letat sjukt mycket men.. tippar på att de inte har något sådant på Åhlens tillexempel.
Kanske scienceficiton affären i stockholm?


förvirrad maria drar till säng, vatten, arkiv x, sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar