onsdag 23 september 2009

-

jag kan inte vara mottaglig just nu, för dom som undrar.
hör av mig när jag fungerar igen, om dom som undrar vill. ber om ursäkt för att jag inte hälsar, eller är tyst. men jag vill bara inte just nu. vissa vet varför.
jag vill inte må bra just nu.
ätit 2 gånger idag dock, macka och socker i skolan sedan lax för någon timma sen. till skillnad från måndag och tisdag. måndagens 1 äpple och tisdagens äpple med lite skoltacos.
det känns inte bra, jag mår inte bra av något jag gör just nu. ska ut igen och försöka mig på att springa.
vem fan läser det här..? inte för det är det jag bryr mig om mest, men det känns väl alltid bra om folk läser när man ändå blottar det såhär.

1 kommentar:

  1. Hoppas du mår bättre snart! Har varit lite orolig efetrsom du inte svarat på mina sms men nu förstår jag varför. Hör gärna av dig om du vill prata och dricka té.
    Kramar

    SvaraRadera