söndag 11 oktober 2009

-

medusan är på plats sedan i fredags, med perfekt position. Välkommen till klubben, tack studio 316l, väl rekommenderat ställe.
förkyldning inträffade mellan 18.00-19 och jag är grymt nervös inför en kanske kommande infektion i den nya piercingen, då mitt septum med några m.m's mellanrum nästintill leder snorkanalen in i såret.
hoppas. den. är. förblir. okej.
jag. vill. ha. cancerpinne.

skola imorgon känns för distanserat, jag har all lust i världen att stanna precis där jag är.
stanna i min säng tills lovet, då det bär av till varmare fronter, visserligen är inget äventyrligt planerat då det är brist på pengar och tid men, kanske jag behöver limma mig fast vid en solstol med någon isig drink i handen för en vecka?
kanske det lättar upp ångesten?
vi får väl se.

jag tänker inte sluta plåga mig själv. jag måste se honom.
det var bättre då, jag måste hålla fast. jag kan inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar