söndag 4 oktober 2009

-

vet inte vad jag ska säga. jag fick en sådan panikattack igen. lärt mig att panikångest är inte när ångesten är så stor att man hyperventilerar och faller in i någon psykos, utan det är när ångesten slår till utan att veta orsaken till den. jag har nog haft sådant med men nu vet jag mestadels varför jag har ångest, så panikattack är ordet.
det är filmfestival igen. jag vill gå, verkar vara en hel del sevärda som imorgon är det någon onödig zombie film Otto- or, up with dead people. men vet då inte vem som skulle vilja hänga på. för ett år sedan gick jag och niko och såg gutterballs, en jävligt vidrig och rolig splatter film. sedan såg vi den spanska filmen barnhemmet också, som vart redigt känd. jag hade piercat mig ungefär några veckor innan det och innan vi drog och såg gutterballs, bara 1-2 timmar innan, färgade jag mitt hår rött och påbörjade snaggningen på båda sidorna.
jag trivdes. för väl, det var över mitt förstånd att ha det så bra.
jag vet inte vem jag är eller vart jag är påväg numer.
fördriva tiden fungerar inte så bra. vad fördriver jag den till? vart är det jag ska? till vem?

3 kommentarer:

  1. du tänker alldeles för mycket ibland :P
    /Malin

    SvaraRadera
  2. panikattacker är äckligt! :$ Jag vet, för jag har mått fruktansvärt dåligt just nu.
    Vart är filmfestivalen? Har aldrig varit på nån sån, men skulle lätt kunna gå!

    SvaraRadera
  3. Det är bra att tänka och filosofera! // LEJLA C

    SvaraRadera