måndag 12 oktober 2009

If he's crazy, what does that make you?


One flew over the cuckoo's nest.

jag älskar när jag blir fullkomligt förälskad i en film. man blir som i sin egen värld. tog mig en stor kopp té och slängde i filmen och njöt hela 133 minuter. Jack Nicholson är en av de bästa.
blev ingen skola idag. vaknade med ett par strumpor, ett par sockar ovanpå och en stor fleecetröjan, två täcken och elementet på högsta volym och såklart, två papperstussar uppkörda i näsborrarna. jag somnade ganska fort. mår visserligen bättre nu, kanske drar mig neråt till skolan framåt 17 för att jobba på skulpturerna innan de torkar för mycket.
innan det tänkte jag kika förbi myrorna, skriva rent religionen, om det nu gör någon betydelse eftersom jag inte var där idag.. kanske äta någonting också.
känner mig helt tom i skallen.

tänkte ladda ner The postman always rings twice, 1981, med Jack. igen.
finns ett original från 1946, utan Jack, så nej tack. själva storyn verkar inte vara min smak, men kanske om Jack är med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar