onsdag 14 april 2010

jävla helvete

det känns bara inte okej. jag får inte ihop det. varför var det tvunget att bli såhär?
det var bra. jag skulle förändra mig. men jag fick inte tiden. jag skulle skaffat ork. det skulle blivit bättre.
sen kom smällen och jag fick anpassa mig, börja om på nytt, glömma. jag lyckades. men nu är jag här igen. det går tillbaka så långt varför jag vill och inte vill. varför jag inte kan. för många misstag från min sida. jag vet inte vad jag ska ta mig till. det var lugnt. men nu är det tillbaks igen.
jag vet vad jag sagt men nu är jag mer osäker än någonsin.

ska väl dra tillbaks till ångesten, nästa buss går om 30 minuter. alla rester, all röra, alla cigaretter, all ensamhet, alla problem, alla minnen. svinig jävla dag, men vad kan man göra, mer än missa första lektionen för att andas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar