onsdag 14 april 2010

shite

här sitter jag då. all ork försvann. mobilen är cp efter lacknafta duschen, mina hörlurar har jag lyckats haft sönder, min vänstra cheek verkar aldrig läka, jag får ig i allt om jag inte börjar, men jag orkar bara inte. orkar inte laga mat, orkar inte städa, orkar inte klä på mig samma jävla kläder om och om igen. orkar inte duscha. speciellt inte när balsamet har dragit någonstans, dock jag köpte nytt igår och jag vill att mitt hår ska växa sig långt någon gång men det går ju inte om jag aldrig kan få använda jävla balsam.
det är detta jävla liv, samma skit om och om igen. jag försöker. till och med rökningen blir av på rutin tidpunkter, inte ens det är spontant längre. helvete! jag tänker fly till esteten, lämnar allt hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar