tisdag 12 maj 2009

earth songs

det är tisdag och jag är ansluten till min säng och internet. Önskar lite att jag kunde göra egen version av ensamseglaren. >http://rheborg.blogspot.com/ är kanske världens bästa blogg förövrigt.

hittade inte busskortet imorse så jag fick utbrott och kastade mig i sängen, gick upp runt 11 och tog en sväng för att hämta cykeln i ljura sedan cyklade jag runt runt tills jag kom till hageby för 3e gången, det var då jag fick impuls och köpte ny blondering. jag vill inte ens ha blont hår längre? iallafall sitter jag och värmer huvudet med det nu.

i söndags fick jag utbrott också för jag kanske inte får rösta i eu valet, vilket är så djävulens viktigt att tillochmed min pappa tänker rösta. Aye piratparti-familjen. alla utom mamma då. (quote:vill du ha terrorism här nere också?!:unquote. lol) anledning till att jag kanske inte får rösta: jag fyller 5e juni, valet är den 7e, great, men de skickar ut röstkortet per post till alla som är över 18 mellan den 12e och den 19e maj. det KAN ju vara så att de kollar upp vilka som fyller före valet och skickar ut till alla som även fyller efter den 19e maj. eller så gör dom inte det och då blir jag flyförbannad.

var på bob marleys minneskonser i lördags, kalle baah och kultiration.. rysa.

sämst kvalité, saksamma.



saker jag behöver göra idag:


16.15 - tid hos sjukgymnast, ev akupunktur
skriva ihop bakrund till språksociologin
läsa klart High fidelity
teckna pin-up
träna

jag är förövrigt sjukt stressad inför sista månaden, det är för många bollar i luften.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar