onsdag 27 maj 2009

high fidelity


Boken; redovisad och klar. förhoppningsvis.
imorgon ska jag tvinga mig själv att göra naturkunskapsprov som jag ska råbanka in den sista timman som är kvar. som jag är närvarande, vaken.

började och gjorde klart halva delen av arbetsmiljö & säkerhets uppgiften och läste ur dvärgen.
något sjukt hände idag också, jag brukar alltid sätta för höga krav när det gäller uppgifter vi får, att minsta lilla idé som inte är perfekt enligt mig, slänger jag och skiter i att göra uppgiften.

Idag satt jag och skissade något, som jag sedan utarbetade till något annat med olje pastell och sedan vart det något jävligt bisarrt och förjävligt. sen kom jag på min mönster uppgift, vet inte hur, kanske var mats som sa något eller göran, men fan.. det är ju mönster? frågar göran vad han tyckte (suck) och han sa visst men det vore mer mönster om jag scanna in den och gjorde massa kopior, så jag funderade knappt utan tog idén. så jag blir färdig med fanskapet.

jag borde ha en sån här attityd i alla arbeten.
det blir inte så jävla dåligt ibland heller. IBLAND.

imorgon: bio med födelsedags barn nadja och mats.
(nananana star trek star trek star trek. star trek?)


1 kommentar:

  1. Du är så söt! Träffas snart igen?<3

    /Nadja

    SvaraRadera