tisdag 26 maj 2009

take it or lose it

NU har jag insett att mina titlar inte syns utan jag har installerat att de ska synas vita som är alldeles ypperligt med min vita bakrund. ganska skönt, titlar är nog det värsta någonsin. yep.

nu har jag sprungit, typ en kvart. behövde rensa luft och tankar, det gick ju siså.

var på tredje besöket hos sjukgymnasten idag och fick akupunktur, för 3e gången. gjorde ingen effekt alls i ryggen, 8 nålar in. hon satte en nionde i handen mellan pekfingret och tummen, varför frågade jag inte bara svarade ja, var-så-god och halvsov på sträckbänken i 20 minuter. frågar nästa gång, eller något.
jag ljög visst förut btw, ha-ha.. jag hoppades snarare så innerligt att jag trodde det var sant, att jag hade läst klart boken. 30 sidor kvar. helvete kom igen nu.

och NU inser jag att jag inte kan öppna PDF-filer i min dator. volontärjobbet. tänk om det står något döviktigt som jag måste veta just nu? ska jag ens svara på mailet?
''Hej, du har blivit antagen som volontär på pip 2009... tjihu..''

vatten, bok, ångest, sova. något folk har fått om bakfoten; man kan faktiskt sova även fast man har ångest. jag har någon sort som gör att jag sover bort så mycket tid jag kan. vilket resulterar mer ångest vilekt gör att jag inte orkar tar itu med saker vilket resulterar mer sömn och så fortsätter cirkeln!
om mina inlägg tänker fortsätta se ut såhär lär jag ta bort bloggen. haha fyfan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar