tisdag 5 maj 2009

it's in our(my) nature

på helger sover jag 8-9 timmar och är pigg, på vardagar när jag sover 8-9 timmar mår jag svininfluensa och tar alltid sovmorgon. finns nog inte en dag då jag inte tar en sovmorgon.
jag förstår bara inte, varför är jag så himla trött? jag mådde tillochmed bättre när jag hade sömnlöshet i ett par månader. och jag får psykbryt varje dag känns det som. ibland blir det i skolan, yay..
igår var det värsta på länge och jag är ledsen för att jag gjorde mig löjlig. För min del är anledningen hela världen, vilket är svårt att reflektera för andra.

runt 11 kommer jag till skolan vilket betyder att jag kommer träffa ohla, min mentor då för mitt skåp är nere vid hans arbetsrum och jag måste gå förbi där för att komma till mitt skåp. jag tror han gillar att fråga ut mig dumma frågor. frågar han vart jag varit på bilden och iv valet och jag ljuger och säger ''ryggen'' eller ''huvudvärk'' som orsak så fnyser han. så varför fråga då förihelvete? skriv bara ner på mitt frånvaropapper med stor fet jävla text- livlös skavank som måste sova och orkar inte bry sig just nu. låt mig vara- känslan idag är oumbärlig. detta skulle då vara någonslags förklaring till att jag varit konstig.. sjukt ointressant, men skönt att skriva ner det.

förövrigt vill jag boka upp mig inför sommaren och få ideér till tatuering och dylikt nu när 18åringen börjar närma sig. annars fall punkterar jag nya hål i ansiktet istället, bara för att få känna mig lite arton och vild sådär, ha..haa..

nu ska jag ha en jätte bra dag. naaat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar